Dla mamy

Ćwiczenia przed i po porodzie dodają mamie sił 
Regularny trening przygotowuje ciało do porodu i zmniejsza dolegliwości w czasie ciąży. Jest skuteczną i szybką metodą w powrocie do dobrej formy po porodzie, zarówno w ciele, jak i w nastroju. Szczęśliwa mama to zdrowa i silna mama! 

Super moc dla każdej mamy! 

Wyprostowana postawa oraz kształtowanie ciała i siły ze sprzężenia mięśni głębokich zaczyna się od ustawienia miednicy i aktywacji mięśni dna miednicy. To podstawa właściwego poruszania się i pracy narządów. Sprawności w życiu codziennym. 

Chcąc zostać mamą, jak mogę świadomie wzmocnić mięśnie dna miednicy, przygotować się do porodu, a następnie szybko powrócić do dobrej formy?

Ćwicząc metodą CANTIENICA®, która kształtuje ciało i postawę, zaczynając od ustawienia miednicy i aktywacji mięśni dna miednicy, oraz pozostałych mięśni głębokich. A to w znaczący sposób wpływa na przygotowanie ciała do porodu i zmniejszenie dolegliwości w czasie ciąży. Ułatwia poród dzięki wzmocnionym mięśniom nóg i brzucha.

Trening ten jest skuteczną i szybką metodą w powrocie do dobrej formy po porodzie, zarówno w ciele, jak i w nastroju. Zdrowa mama to szczęśliwa i uśmiechnięta mama!

<span>%d</span> blogerów lubi to: